Kasparas julemarked

onsdag 8. april 2015

Forslag til melodier

Her kommer noen melodier jeg har skrevet mange sanger på før, men jeg er åpen for å bruke andre melodier, så sant jeg kjenner sangen.
Jeg kan også lage en miks av ulike melodier.

Kjærlighetsvisa  (Halvdan Sivertsen) (vakker til konfirmanten og mange andre)
Ola Tveiten ( Lillebjørn Nilsen)  (Tøff sang til menn!)
Let it be ( The Beatles)
En solskinnsdag  ( Postgirobygget)
Vi lister oss så stilt på tå ( Fra Folk og røvere i Kardemommeby)
Til Ungdommen/ Kringsatt av fiender ( Nordahl Grieg)¨
Musevisa ( Alf Prøysen)
Se min kjole
Å hutte tutte tei ( Alf Prøysen)
Teddybjørnens vise (Alf Prøysen)
Jeg vil bygge meg en gård
Dyrene i Afrika (Torbjørn Egner)
Svantes lykkelige dag ( Se hvilken morgenstund)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar